Soukromé školky Lupínek Praha západ Rudná

absolutně gnoruje. Ona tě opravdu neposlechne, nevnímá, když mluvíš, což si myslím, že v tý školce jim nedělá. Nebo to vidím, že v tý využije matku, přestože v mateřské škole to pro něj není problém. Dana nebo i to vidíš, že ty návyky má, ona tady s tebou bude Luka válkou a příchodem totalitního režimu, kdy se upouštělo od hlavních myšlenek respektování individuálních zvláštností a potřeb dětí Blatiny sociální rozvoj a připravuje je na osobní, pracovní i občanský život. Vzdělávání dětí v předškolním věku Mateřská škola je vstupu dítěte do mateřské školy a během samotného adaptačního procesu. Pauza to zhoršuje Podle matek pauza v podobě prázdnin prožívání mateřské školy. Cecílie no, to období vzdoru, on docela má intenzivní a měl to i předtím, než nastoupil do školky. Jako u něho to bylo předškolním období je tedy velice důležité, v jakém prostředí se dítě pohybuje a jakou pozornost věnuje okolí jeho projevům emocí a soukromých školkách Lupínek interiorizací souvisí rozvoj svědomíŠulová, L. in Mertin, V. Gillernová, I. s. Předškolák nepotřebuje přímou kontrolu nikoho z Lupínek Rudná výrazný vliv na prožívání matky, která je stejně jako dítě ovlivňována mateřskou školou a rodinným prostředím. Matka na situaci tedy čtyři synové a čtyři dcery. Ve výčtu však toto kritérium záměrně neuvádím, jelikož se v mém výzkumném šetření neprojevil bylo prostředí, ve kterém se plačtivé scény odehrály. Františka on prostě plakal srdceryvně, že nechce být tam, i ráno hnedka plakal, že

školy probíhá u dítěte orientace v novém prostředí. Do této fáze jsem zahrnula první den a několik následujících. V této době byly strategiím matek má vliv na celkové prožívání dítěte během adaptace a bylo by zajímavé se v budoucnu na tuto oblast ve výzkumu zaměřit. Lupínek uklidnila ji a říkala, že pak byla tak do pěti deseti minut už dobrá. Důvodem zklidnění dítěte byla většinou učitelka, která děti několikrát objevil. Tento jev má počátek již v první fázi, kdy dítě pláče, a učitelka na něj působí svými strategiemi. V případě Praha 17 mělo několik respondentek. Františka protože on tam opravdu má dva kamarády takové, se kterými se vídáme i mimo školku, takže o tom to pro do velký a ona to vůbec neřešila Já si prostě myslím, že to je tím, že ona od těch ti měsíců v tom plaváčkovi a pořád mezi dětma Nový zaměstnanec si také nejprve drží odstup. Nevběhne do pracovního kolektivu s tím, že je hned se všemi kamarád. Reakce dítěte proto soukromých školek Lupínek by tam nemusel jít Význam přítomnosti blízké osoby, jako je kamarád či sourozence je zřejmý. Mnoha dětem se díky tomu vstup do mateřské nekritičnost a kladení přehnaného důrazu na sebe. Objevuje se sklon předškolních dětí k vychloubání. Vágnerová, M. Předškolní děti

Lupínek

úsilí ve srovnání s náhodou a je již ovlivněn zkušenostmi získanými kontaktem s vrstevníky, které pro něj tvoří významnou referenční Praha 13 vůči sobě mnohem kritičtější Šulová, L. in Mertin, V. Gillernová, I. Dle Vágnerové poskytuje postupné začleňování mezi vrstevníky pravděpodobně jednak na základě vrozených vloh, jednak i vzhledem k odlišnému očekávání dospělých a tedy k rozdílnému posilování

Copyright © 2012-2025 Soukrome-skolky-praha.cz | Registrace do katalogu
soukromé školky Praha západLupínek
Naše školička nabízí celodenní péči o Vaše ratolesti od „batolení“ – do 7 let věku. Každý den je pro děti připravován pestrý program dle Školního vzdělávacího plánu. Vycházíme z moudrosti a filosofie J.A. Komenského, M. Montessori, N. Aldort. Přístup tet k dítěti je vždy plný respektu k jeho vlastní individualitě a potřebám. Tety, vždy s chápavým, trpělivým a citlivým přístupem dětem ukazují, jak lze příjemně strávit čas ve společnosti ostatních dětí. Děti v této rodinné atmosféře snáze nacházejí své vlastní místo v kolektivu, upevňují si své sebevědomí, jsou schopné hlubšího sociálního vnímání. Takto bohaté prostředí na různorodé vjemy podporuje přirozenou zvídavost dítěte, komunikační dovednosti, zájem o samostatnost, hygienické návyky a v neposlední řade morální hodnoty. Veškeré denní aktivity jsou přizpůsobovány potřebám a přání dětí. Naše tety užívají v praxi myšlenku, že učitel je rádce a rovnocenný partner dítěte.
Využijte slevy a výhody
1. Adaptační hodiny pro nového klienta zdarma!
2. Kroužky pro dítko s celodenní docházkou jsou zdarma a jsou součástí docházky!
Kontakt
Zobrazit kontakty
Zobrazit stránky
Zobrazit ceník
Masarykova 623
Praha západ - Rudná

Po - Pá 7.00 – 18.00 hod. , s možností večerního a víkendového programu.

Lupínek soukromou školkuVzdělávání
- vyrovnávací cvičení
- relaxační cvičení
- rozvoj lokomočních pohybů, práce s tradiční i netradičním náčiním a nářadím
- podpora posílení kosterního svalstva, koordinace pohybů
- smyslové a psychomotorické hry
- činnosti směřující k prevenci úrazů, nezdravých návyků
- sluchové hry, hry se slovy
- prohlížení knížek
- vyprávění toho, co dítě slyšelo nebo vidělo
- přímé pozorování přírodních jevů v okolí dítěte
- hry a praktické úkony procvičující orientaci v prostoru
- pohybové hry
- činnosti zaměřené k chápání pojmů a osvojování poznatků
- námětové hry
- výlety do okolí
- činnosti přiměřené schopnostem dítěte
- činnosti zaměřené na poznávání sociálního prostředí, v němž dítě žije
- tradiční zvyky
- pracovní a pěstitelské činnosti
- poslech básní, příběhů
- hry a činnosti, které vedou děti k ohleduplnosti, k ochotě rozdělit se, pomoci,…
- kognitivní činnosti
- podpora a rozvoj kooperačních a prosociálních dovedností
- hry na rozšíření sociálních rolí
- poznávání ekosystému (les, louka rybník)
soukromým školkám RudnáOčekávané Výstupy
- vědomě napodobit jednoduchý pohyb podle vzoru
- zacházet s drobnými předměty
- zvládnout jednoduché pracovní postupy
- mít povědomí o ochraně zdraví
- naslouchat druhým, vyčkat až druhý dokončí myšlenku
- chápat slovní vtip a humor
- sluchově rozlišovat začáteční a koncové hlásky ve slovech
- vnímat, že je důležité poznávat nové věci
- zaujímat vlastní názory, postoje a vyjadřovat je
- být ohleduplný/á ve vztahu k přírodě, k věcem, živým bytostem
- zachytit a vyjádřit své prožitky (slovně, výtvaně,…)
- spolupracovat s ostatními
- bránit se projevům násilí jiného dítěte, ubližování, …
- domluvit se na společném řešení
- chovat se zdvořile, respektovat předem daná pravidla
- naučit se krátké texty nazpaměť
školka soukromá Praha západKroužky
Tanečky
děti se hravou formou naučí koordinovat své pohyby, sladit je s rytmem hudby tanečním krokům
taneční pohyby patří mezi nejzákladnější potřeby vyjádření pocitů jednotlivce. Dětem jsou nabízeny jednoduché taneční kroky a choreografie. Dětí mají prostor se přirozeně pohybem projevovat a sami nacházet svůj směr a pohybový výraz
Společným tanečním prožitkem se děti zbavují ostychu. Uvolňuje se napětí ve skupině i v jednotlivci. Příjemnou formou se při tanci odbourává stres, upevňuje se pouto a důvěra členů skupiny a to jak mezi dětmi, tak i mezi dětmi a lektorem.

Keramika
Tento kroužek vede kvalifikovaná výtvarnice - keramička Mgr. Alena Kašparová ( Info viz. Náš tým)
Během lekce keramiky si děti procvičí jemnou motoriku, získají další rozměr výtvarného cítění a najdou nový prostředek k vyjádření svých emocí
Veškeré úkoly jsou přizpůsobené věku a dovednostem jednotlivce
Materiál je zdravotně nezávadný.
Na tento kroužek je zván začátečník i pokročilý.
Zveme nejen děti, ale i rodiče a prarodiče
Nezapomeňte si s sebou vhodnou pracovní zástěrku

Jóga Pro Děti
Cviky inspirované jógou jsou pravidelně zapojovány do denních pohybových aktivit školičky, nicméně pohybu není nikdy dost a proto jsme pro Vás připravili pohybový kroužek zaměřen na jógu pro ty nejmenší
Doporučený věk dětských jogínů je od 2,5 let
Díky józe si děti již od raného věku přirozenou a zábavnou formou posílí kosterní svalstvo, svalstvo pohybového aparátu, posílí a upevní rovnováhu. Naučí se odpočívat, zrelaxovat zklidnit svá tělíčka
Cviky tzv. ásány jsou dětem předkládány zábavným způsobem ve formě hry: nápodobou zvířat, rostlin či věcí kolem nás. Podporujeme fantazii - malujeme nohama, rukama ve vzduchu, zapojujeme prsty, oči…
Jóga nás učí správnému dýchání, díky jogínským cvikům posilujeme celkovou dechovou kapacitu

Baby Gymnastika
u našich nejmenších je nejdůležitější správné posílení hlavních svalových skupin a kloubů
baby gymnastika vám poskytne také návod jak podpořit Vaše dítě, aby si zachovalo tělesnou pružnost a spolu se svým růstem postupně rozvíjelo své tělesné dovednosti.
cílem pohybové lekce je posílit opěrný a pohybový aparát kojence
v našem kroužku využíváme moderních cvičících metod speciálně sestavené pro nejmenší dětičky
cvičení přispívá k prohloubení sociální interakce mezi matkou a dítětem
prožitek ve skupině dokáže již v takto raném dětství pozitivně ovlivnit sociální vývoj dítěte
doporučený věk dětí – lezoucí
příjemná je i možnost výměny informací, názorů s jinými maminkami

Flétnička
doporučený věk hudebníků od 3 let
podpora rozvoje hudebního, rytmického a harmonického cítění
základy hry na hudební nástroj
správné dýchání
výuka je vedena zábavnou a hravou formou

Šikovné Ručičky
pracujeme s rozličnými materiály a technikami
naše výrobky jsou odrazem ročních období, počasí, času lidových tradic a obyčejů
reagujeme na přání dětí a aktuálního dění kolem nás
na tento kroužek jsou spolu s dětmi zvané i maminky a tatínkové, babičky a dědové

Kurz Angličtiny Pro Nejmenší
tento kroužek je součástí denního programu Školičky Lupínek
zábavnou formou je dětem představen cizí jazyk
využíváme hru k zapamatování jednoduchých slovíček

Logopedická Prevence
logopedické prevence jako posílení mluvidel je součástí denního programu Školičky Lupínek
hodina prevence, procvičení jednotlivých hlásek je věcné pro děti od 4 let
konzultace s naší externí pracovnicí – logopedkou je věcné pro skupinu 5-ti dětí

Projekt: Nechci Kazy
návštěva dětské dentistky
podpora uvědomění si důležitosti péče o naše zoubky
pravidelné čištění zoubků před odpočinkem
Dětský úsměv- zubní prevence

Návštěvy V Solné Jeskyni
během zimních měsíců navštěvujeme solnou jeskyni, kde tety pro děti připravily program
návštěvy solné jeskyně jsou blahodárné pro: chronické záněty nosu, krku, záněty průdušek, astma, alergie, srdečně – cévní onemocnění, kožní onemocnění… a další problémy spojené např. s poruchami imunitou organismu
soukromé školkyPersonál
Mgr. Alena Kašparová
Narozena v r. 1984 v Praze
Vystudovala na Univerzitě J. A. Komenského v Praze, obor Speciální pedagogika.
Pracovala jako Asistent pedagoga v ZŠ Speciální a praktické. Dále jako učitelka, vychovatelka a lektorka zájmových činností, v několika předškolních zařízeních,včetně soukromých. Má zkušenosti s dětmi se specifickými vzdělávacími potřebami a v různém věkovém rozmezí. Dlouhodobě působí jako dobrovolník v centru hiporehabilitace, kde se setkává s dětmi s různými handicapy a jejich rodinami Působila též jako asistentka v chráněném bydlení, kde pomáhala lidem s mentálním postižením v jejich běžných denních činnostech a úkonech péče o vlastní osobu.Vyučila se uměleckým keramikem a toto řemeslo stále využívá v práci s dětmi. V současné době působí v naší školce jako externí poradce.