tím, co rodiče chtějí a jaká je skutečnost. Povolný přístup, kdy rodiče většinou ustoupí žádostem dítěte a povolí při prosazování určitých způsobů chování. Nedůsledný přístup, tam výchova bývá často nátlaková, náročná, ale není důsledná v tom, aby byl daný soukromé školky Homolka vytyčený cíl splněn. Potlačující přístup poznáme, že výchova je zřejmá při vědomém, ale i nevědomém nenávistném pojetí a přijetí svého dítěte známá u tzv. nechtěných dětí. Někdy je u rodičů s nedostatečnou sebedůvěrou, kdy se obávají, zda dokážou dítě správně vychovat. Podplácející přístup bývá také častý, dítě je odměňováno neustále, a to i za to, co běžně dělá a co je pro něj samé prospěšné je upláceno. Rozmazlující přístup je ten, kdy se rodiče v dítěti takzvaně vidí a jsou citově zcela závislí na dítěti. Tato závislost je postupně vystupňována do té míry, že se rodiče rádi podvolí všem přáním svého potomka. Protekční soukromých školkách Homolky přístup, tam je dítě protežováno před jiným dítětem, je mu dáváno více zájmu, často je hodnoceno ve stejné situaci jinak, než jiné dítě, a to ve prospěch jeho samého. Skleníkový přístup, tady dítě vše skvěle zvládá v prostředí své rodiny, která mu připravuje Homolka nejlepší podmínky. Mimo tuto rodinu ale v běžných situacích zcela selhává. Moralizující přístup, tady je život dítěte brán tak, že Vypich se musí chovat a jednat podle určitých pravidel a pokud tato pravidla poruší, následuje zasloužený trest. Zanedbávající přístup je
spíše o charakteristice sociálního prostředí rodiny, dítě je nedostatečně a málo stimulováno, rodina neplní svoje funkce a dítě vyrůstá v podstatě odkázané samo na sebe a tak mu chybí vzory, podle kterých by bylo jeho jednání a chování nějak korigované a Homolce soukromými školkami usměrňované. Úzkostný přístup většinou pramení z neurotické osobnosti rodiče, může mít i jiné příčiny. Rodiče se bojí, aby svému dítěti nějak neublížili anebo aby se mu něco nestalo i v případě běžných denních činností. Autoritářský přístup je projevem špatně chápané autority, rodič má pocit, že jen on sám a jediný má pravdu a dítě ho musí bezpodmínečně poslouchat, rodič ho nebere za Bílá Hora sobě rovnou osobnost a ani ho jako osobnost neuznává. Perfekcionistický přístup poznáme, že rodiče mají nepřiměřené požadavky na výchovu svého dítěte, kdy z něj chtějí vychovat naprosto dokonalého jedince a nepřipouští si, že by snad mohlo mít nějaký nedostatek. soukromé školky Homolka To, jakým způsobem bude dítě vychováváno, si pravděpodobně vychovávaný jedinec ponese v sobě dále a tento přístup může později