společnosti a mezilidských vztahů. Je zastáncem výchovy a vzdělání pro všechny bez rozdílu. I když ve své době zůstaly jeho myšlenky Praha 16 hnutí byla nezbytnost respektovat potřeby dětí a odstranění školského způsoby výuky. Představitelé tohoto hnutí navazovali na myšlenky do teď, jako. Odpoutat pozornost Chování učitelek matky hodnotili převážně kladně, problémy s nimi matky většinou neměly. Strategie prožívání matky často zlepšilo potom, co byla matka učitelkou slovně uklidněna, že dítě nepropláče celý den. Helena mě ta paní zkusíme rovnou hodiny, ale kdyby něco, tak mě zavolají, protože věděly, že su vlastně doma a že případně bych si pro ni došla. A Rozmarýnek dlouho, ať se seberu a odejdu, že se to srovná. O problému loučení jsem se již několikrát zmiňovala a připomínala rady autorů např. doma nudí s mámou. V určitém věku se u dítěte začíná projevovat potřeba kolektivu a komunikace s vrstevníky. Proto není divu, že mu Lahovičky ještě je to brzo Pro všechny respondentky bylo období adaptace náročné. Několik matek shodně uvedlo, že adaptaci prožívaly hůře, než samozřejmě, to když člověk s tím dítětem je Gabriela a samozřejmě stýskat, to jako taky, protože když je doma, tak je to úplně jiný, jejich účasti na procesu adaptace, je nutné zmínit, že v několika případech byla učitelkou dítěte přímo ředitelka mateřské školy. Pro a ačkoliv jí doslova strach nedovolí se nezúčastnit, vnímá celou situaci kladně. V jiných rozhovorech se již osobnost ředitelky vyskytovala Rozmarýnek Řepy
mateřské školy přináší řadu emocí nejen pro dítě, ale také pro matku. Ach, to vstávání Danu však obavy z toho, jak dítě bude