prostředí. Takovýmto sociálním mezníkem v životě dítěte je zařazení do mateřské školy. Děti předškolního věku se učí žádoucím soukromé školky Velká Chuchle způsobům chování a respektu k ostatním a osvojují si normy chování, s nímž se učí ztotožňovat. Rodiče jsou v tomhle období slouží jako vzor, se kterým se jedinec identifikuje. Vazba na rodiče se postupně uvolňuje a jedinec se připravuje na život ve společnosti. MATEŘSKÁ ŠKOLA A JEJÍ ROLE V ŽIVOTĚ DÍTĚTE Vymezení pojmů Předškolní vzdělávání je cíleně zaměřeno na podporu rozvoje osobnosti dítěte, podílí se na jeho zdravém citovém, rozumovém, tělesném rozvoji a na osvojení základních pravidel chování, základních životních hodnot a mezilidských vztahů Býtešníková, I. s. Průcha uvádí, že v České republice se používají převážně tři termíny pro význam téže Lahovičky skutečnosti preprimární vzdělávání, předškolní vzdělávání a předškolní výchova. Dále také konstatuje, že termínem preprimární Barrandov vzdělávání se označují různé typy jednotlivých vzdělávacích programů pro předškoláky, které se realizují v mateřských školách. Velké Chuchli soukromých školkách Vzdělávání předškolního dítěte je považováno za otevřený systém vycházející z výchovy v rodině a dále s rodinou jako rovnocenným partnerem spolupracující. Absolvováním primárního vzdělávání by měl mít jedinec základní předpoklady pro pokračování ve vzdělávání. Předškolní výchova by také měla napomáhat vyrovnávat rozdíly mezi dětmi před vstupem do základního vzdělávání a
poskytovat speciálně pedagogickou intervenci dětem se speciálně vzdělávacími potřebami Vítková, M. Dle Býtešníkové se často cvič dítětem ve Praze 5 Velké Chuchli