konkrétní práci. Tu uvítám já i holky nejvíc. A ony určitě uvítají to, že se něco doví teoreticky, ale malinko, ale praxe je praxe. Míša se také domnívá, že nejvíce zužitkuje konkrétní informace, které se dají uplatnit v praxi, spíše než abstraktní teorii, s níž je nutno dále pracovat, zároveň ale poukazuje na to, je vzdělávat se v teoretických oblastech je také potřeba Teorie je nutná v tom, abych Smíchovské nádraží věděla, odkud pokud. Co vlastně nesmím zanedbat a co nesmím opomenout, co je pro mě důležité, ale nesmí mě člověk zahltit miliony Výtoň informací, protože to samozřejmě potřebuju postupně. Konkrétními informacemi respondentky rozumí praktické tipy, rady, inspirace či soukromá školka Smíchovském nádraží aktivity, které mohou aplikovat v praxi. Respondentky se v hojné míře zmiňovaly, že tyto konkrétní tipy či rady potřebují proto, aby jimi mohly řešit nedostatky či problémy, s nimiž se ve své práci potýkají Děti, když se čeká po polívce na druhé jídlo, tak prostě jsou problémy, odbíhají od stolečků, povídají si s kamarády, co ještě jedí, a tak podobně, že jo, no tak se muselo přijít na něco, co by je při tom čekání na další jídlo zabavilo. Děti totiž neumí čekat v klidu. Tak se zavedla hra na barvičky. Leona. Nejčastěji respondentky však zmiňovaly, že se potřebují dozvědět něco, co jim umožní obohatit edukační realitu o něco zajímavého, něco nového či netradičního. Pořád se snažím vymýšlet nějaké hry venku. Třeba teďkons napadl sníh, tak prostě udělat nějakou hru se sněhem. Smíchovskému nádraží soukromou školkou
Seznámit ty děti s tím, co je to sníh a vločky a led a mráz a takové věci. Jako prostě ne jenom andělíčky a pokus s ledem. Beáta. Patricie si toto nové obohacující poznání spojuje především se stereotypem, kterému se právě vzděláváním snaží předcházet co se soukromé školky Smíchovské nádraží týče třeba jara. Tak už to jako máš takové zaběhnuté. Už máš ten repertoár. Už máš ty písničky, máš ty básničky, jo Víš které soukromými školkami Smíchovským nádražím už je máš naučené. Jo A máš tendenci už to dělat stejně. No a když někdo přijde z něčeho a jo, to bylo hezké a to byla pěkná Anděl písnička a to bylo hezké říkadlo. Jo Tak tě to trošičku nabudí a zas je něco nového. Patricie, ale dodává, že tento stereotyp či hledání nějaké nové inspirace přináší zisk nejen dětem, ale i učitelkám samotným Jako ty děti nepoznají, že to je nové, protože ony to se mnou vloni nedělaly, že Ale pro nás je to takové už inspirující. S tímto tvrzením souhlasí i Vanda Za ty roky už znám tolik her, že Radlická bych je mohla začít prodávat. A jako můžu je v podstatě dělat každé dva roky pořád dokola, ale co bych z toho měla Asi bych se v té anglických školek na Praze 5 Smíchovském nádraží