souvislost s profesní dráhou učitelky, která se v průběhu výkonu své profese propracovává přes jednotlivé úrovně definující úroveň kvality učitelky. Tyto úrovně či stupně se mohou v závislosti na jednotlivých autorech lišit co do počtu, do pojmenování, charakteristik soukromou školku Pražského povstání jednotlivých úrovní tak i přístupů k dané problematice. Jeden z nejvlivnějších a nejcitovanějších modelů vývoje učitele nabízí Dreyfus a Dreyfus kteří za hlavní znak úspěšného vývoje učitele považují jeho narůstající schopnost flexibilně reagovat na situace, s nimiž se v edukační realitě může setkat. Nastolují celkem pět úrovní, přičemž nejnižší z nich je začínající učitel, následuje pokročilý začátečník, učitel schopný a kvalifikovaný, učitel velmi zdatný a schopný profesionál a nejvyšším stupněm je podle nich učitel expert. Takto úzce pojaté vymezení dalšího vzdělávání je preferováno i samotnými učitelkami, které si ho nejčastěji spojují s Pražského povstání Lazarová in Lazarová a kol., Z pohledu samotných učitelek jde tedy spíše o očekávání nabytí konkrétních znalostí a dovedností, které mají zřetelný dopad na edukační realitu a především jsou využitelné v praxi, než o porozumění pohybující se na obecné rovině, v níž soukromé školky Pražského povstání se efektivita projeví až za delší časové období a není jedincem tak snadno rozpoznatelná Lazarová in Lazarová a kol., Spilková, Kompetence Pankrác učitele je možné vymezit na základě celé řady kritérií viz kapitola Profesní kompetence učitelky mateřské školy, pro potřeby DVPP lze
jako jedno z velkého množství východisek vybrat model Orosové in Lazarová a kol., která vychází z této skladby kompetencí Osobnostní hlídání dětí nedaleko Prahy 4 Pražského povstání