otázka přímo směřovala ke spolupráci mateřské školy a rodiny. Vyhodnocení rozhovorů Mateřská škola běžného typu, I přes možnost Folimance soukromých školek výběru třídy nebo učitelky podle možností mateřské školy, jak uvedla zástupkyně vedoucí učitelky, je velké množství a rodičů, kteří uvádí, že tuto možnost neměli. Na rozdíl od zástupkyně, která uvádí, že nepodávají informace ústní formou, rodiče tuto Folimanka možnost označili hned v Většina tj. více než rodičů se shodla pouze ve dvou možných druzích spolupráce se zástupkyní vedoucí učitelky. A to v přípravě oslav a svátků a drobných opravách a brigádách. Také v otázce společných aktivit došlo hned ke čtyřem rozporům. Zástupkyně uvádí, že nepořádají zahradní slavnosti, oproti tomu rodiče mají v pocit, že ano. Naopak zástupkyně vypověděla, že rodiče můžou pomáhat při organizaci Dne otevřených dveří, pořádají exkurze do zaměstnání rodičů a také výlety s rodiči. O těchto soukromé školky Folimanka možnostech ale většina rodičů neví. I když zástupkyně tvrdí, že pořádají besedy se všemi uvedenými odborníky kromě stomatologa, rodiče ve většině případů vědí jen o besedě s psychologem. Spolupráce mateřské školy s různými institucemi není také viděna očima rodičů objektivně. Většina rodičů neví o spolupráci s Lidovou školou umění, Městem kinem, domovem důchodců a hasiči. Zdravá Karlov mateřská škola, Ve zdravé mateřské škole velké množství rodičů a neví o možnosti výběru třídy a učitelky, která byla v rozhovoru s
vedoucí učitelkou potvrzena. Ve formách informování o akcích školy se shodly obě strany. Co se týká druhů spolupráce, rodiče se s plavali dětech na Praze 2 Folimance