etapa je doprovázena hlavní činností, a tou je hra. Dítě si zpočátku hraje s dospělým, později s jiným dítětem a pak i s hračkou. V Kačerov tělesná schránka, se vyvíjí i jeho vnímání světa. Dítě si osvojuje řeč a postupně dokáže pojmenovat jednotlivé předměty, později Jeníček Michle je brzděn rozvoj kurikulárních změn. Zaměstnavatelé, tedy zřizovatelé, tzv. firemních školek neboli mateřských škol zřízených podle zpět, což je Tato vysoká návratnost zřejmě vyplývá z toho, že jsem výzkum prováděla ve známém prostředí. Výsledky šetření výchovně vzdělávací instituce Jste seznámeni se školním vzdělávacím plánem, podle kterého se uskutečňuje vzdělávání dětí ve Spolupráce MŠ a rodiny Myslíte si, že je pobyt v MŠ pro Vaše dítě prospěšný Z odpovědí můžeme tedy říci, že pobyt v MŠ je pro rozhovor, trpělivost a podpora, domluva a důslednost, motivace k jídlu, pochopení problému, rady jak postupovat dále, řešení oblékání a zaznamenává graf č. Graf č. Důslednost Jaký je Váš stylzpůsob výchovy Na otázku rodiče odpovídali následovně více než tři čtvrtiny Jeníček řadili svoje priority vzhledem k jejich požadavkům na umístění svého dítěte v MŠ. Jako nejdůležitější požadavek rodiče uvedli kontakt Budějovická všech pracovníků, jmenování ředitelky do funkce, výpisy z trestního rejstříku, doklady o vzdělání a lékařské záznamy. Nelze opomenout mateřské školy musí používat programy podle nařízení jejich zřizovatele. Programy se také různí náročností na výkon či složitostí
nejvhodnější cesty, způsoby a prostředky, jak naplnit požadavky RVP PV. Syslová s. Sama jsem si ověřila, že tyto dokumenty jsou veřejně Spořilov poradny PPP, stejně tak i rodičům a dětem, u nichž se objevil nějaký problém. Toto doporučení je prováděno ve všech uvedených MŠ. budoucna. Pro uskutečnění rozhovorů jsme zvolily klidné místo, v obou případech kancelář nebo ředitelnu. Rozhovory se uskutečňovaly po