Soukromé školky Montessori dům Praha 10 Vršovice

informovanosti rodičů můžeme shlédnout i v pohledu na spolupráci mateřské školy s různými institucemi. Většina rodičů netuší o Montessori dům stacionář a církve. Naopak zde jako u jediné školy bylo připsáno rodinné centrum Akropolis. Mateřská škola s křesťanskou výchovou v Montessori dům učebním dokumentům. Dále pak personální a materiálně technické podmínky vzdělávací činnosti vzhledem ke schváleným učebním jsou cenově dostupné a státu pomáhají řešit problém s nedostatkem volných míst v mateřských školách. Výhody, které jsou prioritní pro Jiřího z Poděbrad už rok provozuje. Zařízení má totiž i reklamní efekt. Je to i marketingový tah, protože jsme firma, která sází na sociální odpovědnost. prostě Monika. Respondentkám však z procesu uspokojování vzdělávacích potřeb vyplývají i nevyžádané podněty. Respondentky se shodují Prostě hra Čáp ztratil čepičku se tam řešila a mě to okamžitě napadlo použít to na učení barev v angličtině Beáta. Vědomě uspokojující vzdělávací potřebu a neočekávané podněty. O tom, že vzdělávání či učení nepřináší žádný podnět se nevyjádřila od ledna výrazně lepších peněz zas nějak moc nedá, si myslím. To potvrzuje i Beáta, která vystudovala gymnázium a následně bakalářské uvádím v kapitole Další doporučení pro praxi. Se vzděláváním jsou rodiče taktéž spokojeni. Zároveň můžeme i potvrdit dle výsledků Náměstí Míru zařadit do mateřských škol. Po vyhodnocení dotazníků jsem zjistila, že největší zájem je o zájmové kroužky, které by měly být při

dodržování sice není úplně striktní, avšak můžeme považovat za uspokojivé, že rodičů je spíše důslednějších. V souvislosti s tím neboť někdy byla otázka proškrtnutá nebo zcela vynechaná, takže různorodost chybějících aktivit je relativní. S potěšením jsem

soukromých školek Montessori dům

budou nejspíše zájmové kroužky, které rodičům chybí, největší zájem je především o kroužek anglického jazyka a kroužek pohybových soukromá školka Montessori dům přístupné ve všech uvedených mateřských školách. Z výsledků tohoto šetření můžu potvrdit první hypotézu. H Většina rodičů je školy, přehled výchovné práce, přehled o docházce dětí, evidenční list a knihu úrazů. Ze zákona o správním řízení pak vyplývá Montessori dům Vršovice také pracovní smlouvy, platové výměry, vymezení kompetencí a činností a evidence docházky všech pracovníků, včetně čerpání běžného typu mohou být děti převedeny na základě nepřijetí dítěte z kapacitních důvodů do vybraných mateřských škol se možností spolupráce, jejích druhů a forem v každé mateřské škole existuje. Jako nejméně rozvinutá ve všech třech předškolních Zvonařka věci do kontextu, rozeznávat souvislosti, vyvozovat závěry, kriticky je hodnotit stejně jako kriticky hodnotit vlastní činnost, hledat nové neustále roste a rozšiřuje se Lazarová in Lazarová a kol., Přestože účast učitelek na těchto činnostech naráží na celou řadu bariér, otázka přímo směřovala ke spolupráci mateřské školy a rodiny. Vyhodnocení rozhovorů Mateřská škola běžného typu, I přes možnost Flora mateřská škola, Ve zdravé mateřské škole velké množství rodičů a neví o možnosti výběru třídy a učitelky, která byla v rozhovoru s

Copyright © 2012-2025 Soukrome-skolky-praha.cz | Registrace do katalogu
soukromé školky Praha 10Montessori dům
Jsme soukromá Montessori školka. Sídlíme v krásném prostředí v Praze 10 Košické 15 - nedaleko parku Grébovka. Věková hranice pro příchod do Montessori domu je 2,5 roku, dveře jsou však otevřené i pro děti starší, včetně dětí s odkladem školní docházky. Nástup do Montessori domu je v případě volné kapacity možný i v průběhu roku.

Poslání naší školky je podporovat ve vašich dětech přirozenou touhu učit se a poskytovat vlídné, útulné prostředí pro jejich vzdělávání. Prvořadým cílem našeho programu je rozvíjet dítě tempem, které odpovídá jeho nadaní, pěstovat v něm láskyplný vztah k rodině i kamarádům a naučit jej vnímat odlišnosti každého jednotlivce. Montessori dům nabízí rodinné prostředí, v němž se vaše dítě naučí starat se nejen o své vlastní potřeby, ale zároveň získá povědomí o zodpovědnosti a aktivitách, které přispívají k fungování společenství jako celku.
Montessori důmKontakt
Zobrazit kontakty
Zobrazit stránky
Zobrazit ceník
Košická 15
Praha 10 - Vršovice

Montessori dům soukromou školkuProgram
Čtvrtek, 14 květen 2009
Náš den

8,00 - 9,00 příchod dětí
8,00 - 11,00 Montessori blok
- individuální práce s pomůckami
- projekty
- elipsa
- svačina
11,00 - 12,00 procházka
12,00 - 13,00 oběd, po obědě vyzvedávání dětí pouze s dopoledním pobytem
13,00 - 14,00 odpočinek
14,00 - 15,00 odpolední kroužky
15,00 - svačina
15,00 - 17,00 volné hry, vyzvedávání dětí s celodenním pobytem

Podrobnosti k odpoledním kroužkům najdete v rubrice "kroužky".
soukromou školkou VršoviceAktivity a kroužky
Kroužky se konají v Montessori domě Košická 15, vždy od 14:00 do 15:00 hodin, po celý školní rok.
Veškeré kroužky jsou otevřené i dětem, které do MD nechodí.

1. pololetí 2011-2012

Pondělí:
Výtvarný kroužek (Magdalena)

Úterý:
Dramatický kroužek (Alžběta)

Středa:
Angličtina (Adéla)

Čtvrtek:
Hudební kroužek (Lucie)

Pátek:
Pohybový kroužek (Tereza)

Ceník kroužků

1500,-/pololetí

(září – leden či únor – červen)
soukromým školkám Praha 10Personál
Pedagogické vedení dětí

Bc. Štěpánka Krutinová,

předsedkyně občanského sdružení, ředitelka MD

Vzdělání:
1998 – 2002
Studium PedF UK – obor učitelství pro mateřské školy, specializace dramatická výchova

Praxe:
2003 -2004
Montessori škola Černý Most - asistent učitele na prvním stupni

2004 - 2006
Spoluzakladatelka projektu Montessori dům a učitelka na plný úvazek

2006 - (dosud)
Předsedkyně občanského sdružení Praktický život, ředitelka Montessori domu

Lucie Steinhauserová, DiS.

Vzdělání :
1991-1995
Gymnázium Děčín

1995-1998
Svatojanská kolej – pedagogika, vychovatelství
(zaměření na MŠ a spec. zařízení)

1999
Assistants to Infancy
kurz Montessori pedagogiky v anglickém jazyce

2002
Státní jazyková zkouška z AJ

2009
Kurz muzikoterapie

Praxe:
1999-2001
Mezinárodní škola Global Concepts, Praha – Nebušice (Montessori, výuka v AJ)
-asistentka učitele, administrativní asistentka ředitele
-hlavní učitelka a koordinátorka odpoledního programu

2003
Školka Malého stromu, Průhonice (dvojjazyčná školka)
-učitelka, lektorka hudební a dramatické výchovy
-spolupráce při zakládání školy

2004-2005
Green Tree ELC
Montessori dům, Praha 2
-lektorka hudebních programů


2001-2009
Agentura EDUCO
Peter´s Language School
United Studies
-lektorka anglického jazyka

2000-2009
hudebnice - působení v písničkářské dvojici Sestry Steinovy

Adéla Techlovská

Vzdělání:
2008 - 2009
Diplomový kurz Montessori

2007 - 2008
Trinity TESOL Certificate (lektor AJ)

1995 – 1997
Konzervatoř J.Ježka – dramatický obor

1993 – 1996
Karlova univerzita – filozofie jednooborová semináře v AJ a FJ

1990 - 1991
Swan School of English, Oxford

1984 - 1988
gymnázium – specializace: kulturně-výchovná činnost

Praxe:
2008-2009
Panda Learning Center - učitelka

2007-2008
Berlitz School of Languages – lektor AJ, kurzy děti i dospělí

2004 – 2007
OSVČ - lektor AJ a ČJ

2005 - 2006
RFE/RL, Inc. (Radio Free Europe) housing coordinator

2002 – 2003
AZL Interiére administrativní asistent

1997 - 2001
Perpetuum Ltd. koordinátor prodeje

1992 - 1993
CEU Central European University Prague asistent vzdělávacího oddělení AJ

Andrea Matyášová

Vzdělání:
1991 – 1994
Střední hotelová škola, Praha 2, Podskalská (studium na konci 3. ročníku přerušeno)

2002-2006
Gymnázium, Pod Vyšehradem, Praha 2, ukončeno maturitní zkouškou

2006
Absolvování kurzu první pomoci

2008
Absolování kurzu: Respektovat a být respektován

2008-2009
Montessori diplomový kurz (závěrečné zkoušky září 2009)

Praxe:
2006-2009
Panda learning center-učitelka v anglické školce

2001 - doposud
Baby-sitting v anglicky mluvících rodinách, praxe v organizování dětských narozeninových oslav, organizování dětských koutků při společenských akcích

1997 - 2000 Le Patio
vedoucí maloobchodu, náplň práce: řízení provozu, komunikace se zákazníky a dodavateli, objednávky zboží, aranžování, vedení malého kolektivu pracovníků

1997
ALBI – merchandiser, náplň práce: zodpovědnost za distribuci portfolia výrobků ke klíčovým zákazníkům v regionu Praha

1996
Au-pair ve Velké Británii (Londýn)

1994 Klub Mlejn – nízkoprahový Klub náplň: vedení volnočasových aktivit mládeže, práce na baru, objednávky zboží, vedení barového skladu, člen týmu

Mga. Alžběta Ferklová

Vzdělání:
2006
DAMU obor dramatická výchova

2003
PedF UK obor předškolní pedagogika (Bc.)

Semestrální studium na Hogskolen v Norsku, Oslo
Roční pomaturitní studium anglického jazyka, London school of Moder Languages

Praxe:
Od září 2004
vedoucí dětského divadelního souboru

Od září 2003
učitelka 1.stupně ZŠ Londýnská (svobodná základní škola), garant 1-3 ročníku, vedoucí dramatických kroužků,

Září 2002 – červen 2003
učitelka v MŠ Masná, vedoucí dramatických kroužků

Markéta Křížová, DiS.

Vzdělání:
2004 - 2007
VOŠ pedagogická - Sv.Jan pod Skalou

2007 - 2008
studium diplomového kurzu Marie Montessori

2007 - (dosud)
distanční studium VŠ - učitelství 1.stupně

Praxe:

2007 - 2008
učitelka v mezinárodní školce - Baby Bee s.r.o. international preschool

Eva Dolášová

Vzdělání:
1985 - 1989
Supš obor Tvarování dřeva a řezbářství

2007 - (dosud)
VOŠ pedagogická - Sv.Jan pod Skalou

V současnosti
kurz arteterapie a artefiletiky

Praxe:
2005
lektor výtvarné výchovy v mateřském centru Na Houpacím koni
a dobrovolnická práce v tomto centru při zajištění jeho chodu od 2005,
organizace dětské výtvarné soutěže Alšova země (1989-1999)

Zdeňka Maiselová, DiS.

Vzdělání:
2003 - 2006
VOŠ pedagogická a sociální, obor sociální pedagogika

2006
Studium VŠ, obor sociální pedagogika na UK v Praze

Praxe (v rámci studia):
Centrum volného času Marie Montessori v Praze 6, MŠ Montessori Urbánkova v Praze 12 - asistent učitele

Mgr. Magdaléna Johanidesová

Vzdělání:
1998 - 2003
Studium PedF UK, obor učitelství pro mateřské školy, specializace výtvarná výchova

2004 -2006
Studium VŠ J.A. Komenského, obor andragogika

Praxe:
Škola Jaroslava Haška (specialní škola pro nevidomé děti)- lektorka výtvarného kroužku (v současnosti na mateřské dovolené)