Soukromé školky Kouzelné školy Praha 10 Vršovice

zařízeních, byl splněn. Byly popsány různé formy a druhy spolupráce v daných mateřských školách. Je zde možné posoudit, jak Jiřího z Poděbrad tím, že se ředitelka mateřské školy snaží zachovat identitu jednotlivých mateřských škol tak, jak byla nastavena před vstupem do právní soukromých školkách Kouzelné školy přispívá k harmonickému rozvoji učitelky a to po stránce jak profesní, tak i osobní, což má pozitivní dopad na zvyšování kvality edukační činnost, tedy pod tento pojem řadím jak samotnou učitelku, pedagogickou asistentku, speciální pedagožku, tak i vedoucí pedagogickou vnitřní řád školy, denní evidence docházky pracovníků, vnější řád školy, hospitační záznamy, zápisy z porad a schůzek s rodiči, časopisy. Brožurka se stručnou prezentací školy a jejího zaměření může mateřské škole připravit pozitivní reklamu. Počítačové fáze individuálního hodnocení, fáze sdílení, fáze formování a korekce podnětu, fáze schvalování. Práce s podněty změny začíná podněty za tím účelem, aby své kolegyně něco naučily. Respondentky se znají a vzájemně vědí, co kterou z nich zajímá, jaká je jejich Flora prostředků státního rozpočtu. Kontrolním orgánem, se kterým se v praxi setkávají především ředitelé soukromých předškolních Kouzelné školy kvalitní, zkušené zaměstnance, určitě se jim to vyplatí. Znatelnou výhodou je potom spokojenost samotných zaměstnanců, která je na první Organizace se tak snaží předejít možné diskriminaci zaměstnanců. Stejně tak může být důvodem i nezájem ze strany rodičů. Některé

vůči těm podnětům, k nimž mají osobní vztah jejich odbornost a vize směřování školy, jejichž smysluplnost, důležitost a potřebnost si faktickou informaci, která by jí něco přinesla Na něčem podobném jsem už byla, byla jsem i v té mateřské škole, takže jsem to znala. chybějícím aktivitám se rodiče vyjádřili podobně, ve čtvrtině případů udávají jednotlivé názory, nejvíce má opět anglický zařazeny do vzdělávací nabídky. Podstatné informace získávají rodiče na třídních schůzkách, s jejich četností a průběhem jsou Kouzelné školy Vršovice potřebou. Formální vzdělávání tedy Patricii přineslo plné uspokojení vzdělávací potřeby. Míša však poukazuje na to, že si nemyslí, O stejně velké přínosnosti informálního učení hovoří i ostatní respodentky, například Rita No tak jako první sednu k počítači a Náměstí Míru rodičů Stejně tak uvádí i Syslová, že Školní vzdělávací program je tedy výsledkem práce celého týmu pedagogických pracovníků Kouzelné školy odborníků, je to jen pro dobro dítěte. Třetině rodičů, nabídka nebyla poskytnuta nebo o ní neví, někteří ji nepotřebovali. Nicméně i zjištěním, jak si spolupráci s mateřskými školami představují i zřizovatelé těchto MŠ, tedy v tomto případě obecní úřady a také

soukromou školku Kouzelné školy

aktivity, jakými by chtěli rodiče spolupracovat s těmito mateřskými školami. Navrhla bych také, aby nabídly rodičům nové formy Eden značná část změn osobnosti je spíše produktem spontánních interakcí důsledkem intuitivních postupů rodičů, občasné rigidnosti jejich realizovala rozhovor. Lze tedy doporučit, aby případně mateřské školy zvážily, zda zavedou tyto kroužky dle přání a zájmu rodičů a

Copyright © 2012-2025 Soukrome-skolky-praha.cz | Registrace do katalogu
soukromé školky Praha 10Kouzelné školy
Kouzelné školy – mateřská a základní škola vznikly v roce 2009 jako školská právnická osoba s cílem využívat při vzdělávání metodu Montessori, a tím rozvíjet přirozené nadání každého dítěte. Naší vizí jsou spokojené a vyrovnané děti, které navštěvují školu s radostí a nadšením a které si současně odnesou pevný základ pro další vzdělávání.
Kouzelné školyKontakt
Zobrazit kontakty
Zobrazit stránky
Zobrazit ceník
Kodaňská 54/10
Praha 10 - Vršovice

Po - Pá od 7:30 do 16:30 hodin

Kouzelné školy soukromé školceDenní program
Denní režim je jen orientační, přizpůsobujeme ho potřebám dětí. Operativně reagujeme na mimořádné situace a změny počasí.

07:30 – 08:30 individuální příchod dětí, volná práce dětí, individuální práce s učitelkou
07:50 – 08:20 předávání dětí před budovou školy (pro přijíždějící autem)
08:30 – 09:30
dopolední pracovní blok
ranní přivítání, rozhovory, individuální práce dětí, samostatná a skupinková práce s Montessori materiálem, práce s učitelem,
dopolední zájmové kroužky: pečení a vaření, škola na nečisto,
ve čtvrtek dopoledne pracovní blok v anglickém jazyce
09:30 – 10:00 dopolední svačina
10:00 – 10:45 setkání na elipse (reflexe dětí, cvičení koordinace a koncentrace, téma dne)
11:00 – 11:30 pobyt venku, přírodovědné vycházky, pohybové aktivity, hry na hřišti, nácvik motorických dovedností, příprava na oběd (hygiena, prostírání)
11:45 – 12:30 oběd (po obědě čištění zoubků)
12:30 odchod dětí s půldenní docházkou
12:30 – 12:50 čtení, poslech pohádky
12:30 – 13:30 spánek, odpočinek, klidové aktivity, individuální práce dětí
13:00 – 14:30 odpolední zájmové kroužky: hudební výchova, výtvarné činnosti, pohybové hry, v úterý odpoledne pracovní blok v anglickém jazyce; práce s Montessori materiálem
14:30 – 15:00 odpolední svačina
15:00 – 16:30 odchod dětí, aktivity dle vlastního výběru dětí
Výuka
Anglický jazyk
Hravou formou a přirozeným přístupem je dětské poznání obohacováno o anglický jazyk. Zkušený pedagog tráví s dětmi dopolední či odpolední blok. Své zkušenosti a poznatky předává cíleně prostřednictvím písniček, říkanek a básniček, které jsou často doprovázené pohybovými aktivitami. Anglický jazyk se děti učí stejným způsobem jako mateřský. Poslouchají a napodobují projev dospělého v běžných denních činnostech. Ve výuce cizího jazyka dodržujeme princip bilingvismu, kde každý učitel mluví pouze jedním jazykem. Našim cílem je seznamovat děti s krásami jazyků a rozmanitostmi světových kultur a tradic. Pomáháme tím vytvářet svět, kde stojí na prvním místě porozumění a tolerance.

Praktický život
Děti se učí strategie a dovednosti, které budou potřebovat během dalšího vzdělávání. Rozvíjejí koncentraci a koordinaci, upevňují si smysl pro pořádek, posilují své motorické dovednosti, získávají sebejistotu. Činnosti Praktického života dělíme do 4 hlavních kategorií – rozvoj jemné a hrubé motoriky, péče o sebe sama, péče o svoje okolí a zdokonalování se ve zdvořilosti, laskavosti a slušnosti. Velkým přínosem tohoto způsobu přípravy dítěte je jeho aktivní zájem a snaha o zapojení se do všech aktivit, které sleduje.

Smyslová výchova
Cílem smyslové výchovy je zdokonalení a vytříbení dětských smyslů. Děti se v tomto věku nachází v tzv. senzitivním období, kdy jsou pro ně smyslové podněty, vjemy a zkušenosti při procesu učení naprosto klíčové. Děti potřebují věci vidět, osahat si je, manipulovat s nimi, cítit jejich vůni, zkusit jejich chuť. Všechny smyslové materiály pomáhají zlepšit a zpřesnit dětské porozumění fyzického světa, ukazují dětem rozdíly a podobnosti, zaměřují se na detaily. Součástí smyslové výchovy je i hudební výchova.

Jazyková výchova
Materiály připravované pro jazykovou výuku vycházejí ze specifik mateřského jazyka dítěte. Při výuce čtení se postupuje v jednotlivých krocích a nenásilnou formou. Děti se nejdříve seznamují s hláskami nejenom tradičním způsobem, ale i pomocí zapojení dalších smyslů jako je např. hmat. Paralelně vedle nácviku nových hlásek si děti obohacují slovní zásobu - tvoří věty, vypráví příběhy, kladou otázky atd. Jakmile děti znají větší část hlásek, přechází k tzv. pohyblivé abecedě, díky které mohou analyzovat slova a skládat je výběrem volných písmen.
Psaní začíná již v Praktickém životě, kde si dítě procvičuje jemnou motoriku, učí se uchopit různé předměty a při výtvarných činnostech přechází k držení tužky. Dbáme i na správné uchopení. Děti začínají obtahováním, spojováním předepsaných teček, učí se chápat, kam písmenka na řádek píšeme atd.. Procvičují si ruce uvolňovacími cviky a seznamují se s technikou psaní.

Matematika
Montessori matematický materiál děti velmi konkrétně a názorně seznamuje s čísly a číselnými operacemi a rozvíjí jejich chápání matematických posloupností. Tento materiál má svůj daný postup. Postupujeme vždy od konkrétního k abstraktnímu, od jednoduchého ke složitému, od známého k neznámému. Děti se učí vnímat všemi smysly základní zákonitosti světa čísel. Při počítání kroků v chůzi ze schodů nebo při řazení červenomodrých tyčí od nejkratší po nejdelší poznávají, že matematika je všude kolem nás.

Kosmická výchova – poznávání světa všemi smysly
Kosmická výchova je nauka o všem, co nás obklopuje. Zabývá se postavením člověka ve společnosti, nastiňuje historii naší planety, zkoumá vesmír, život, přírodu i kulturu. Kosmická výchova zahrnuje témata obsažená v prvouce, vlastivědě, přírodovědě, zeměpisu, dějepisu, ale i v chemii, fyzice a ve společenských a kulturních vědách.
Učitel se snaží být dětem nápomocen ve zkoumání světa v souvislostech. V tomto věku jde hlavně o poznávání prostřednictvím smyslů a prožitků. Zkoumání zákonitostí praktickými činnostmi a pokusy. Témata kosmické výchovy zahrnují hudební, výtvarné i pohybové aktivity. Při práci se řídíme heslem:
Spolupráce s rodiči
Spolupráce s rodiči je v Kouzelných školách velmi důležitá. Soulad výchovné metody Montessori s přístupem v rodině je pro děti nezpochybnitelným přínosem. Děti motivuje, když vidí, že se rodiče do jejich školních aktivit zapojují. Z tohoto důvodu jsou rodiče zváni na celou řadu akcí (oslavy, společné akce, tvůrčí dílny nebo přímo do vyučování). Pořádáme pro ně také pravidelné Montessori workshopy.

Aby rodiče měli vždy přehled o vzdělávání a vývoji svého dítěte, organizujeme:
individuální schůzky s rodiči (nejméně dvakrát ročně)
semináře pro rodiče (dvakrát ročně)
tvůrčí dílny a oslavy (nejméně čtyřikrát ročně)
individuální návštěvní dny školky pro rodiče
otevřené dny mateřské školy
aktuální informace na webových stránkách a vývěsce školy
zasílání aktuálních informací rodičům e-mailem
roční kalendář akcí na webových stránkách a vývěsce školy
Jsme otevřeni vyslyšet Váše názory, nápady, kritiku a přání.
Zájmové činnosti
V tomto školním roce jsme pro vás připravili následující dopolední a odpolední kroužky. Jejich zaměření a obsah je navržen tak, aby rozvíjel celou osobnost dítěte i jeho specifické dovednosti. Rádi uslyšíme od rodičů a dětí náměty pro rozšíření naší nabídky.

How are you today?

Hudebně pohybová výchova
Hudba děti obohacuje a tanec rozvíjí pohybové nadání. Je to ideální způsob, jakým můžeme využít dětskou energii a dát jí užitečný směr.

Jóga pro děti
Děti formou jednoduchých cviků protahují celé tělo. Cvičení rozvíjí schopnost soustředění a přispívá k rozvoji koordinace a stability.

Malé flétny (výběrový kroužek)
Kroužek si mohou zvolit předškoláci. Hra na flétnu napomáhá správnému dýchání i radosti z hudby. Děti se hravou formou se seznamují s notami. (Tento kroužek je dobrovolný a cenu platí rodiče podle počtu přihlášených dětí na začátku školního roku.)

Pečení
Společně každý týden připravujeme odpolední svačinu. Děti se seznamují s recepturami a pracovními postupy různých pokrmů, nejčastěji moučníků. Učí se posloupnosti a procvičují se v dovednostech praktického života a matematiky.

Pohybové hry
Cílem pohybové průpravy je rozvoj pohybových dovedností dítěte prostřednictvím vědomého ovládání a držení těla, pohybových a koordinačních aktivit („opičí dráhy“, hry míčky, šátky, obručemi, chůze po elipse) a kolektivních her s pravidly.

Škola na nečisto
Předškoláčci získávají představu o tom, co je po vstupu do školy čeká. Naučí se potřebné dovednosti pro úspěšný start v novém prostředí. Na pomůckách si osvojují konkrétní dovednosti z oblasti matematiky a prvopočátečního psaní a čtení. V druhém pololetí se setkávají se svými budoucími učiteli a spolužáky v prostředí naší základní školy.

Výtvarná výchova
Pod vedením pedagoga děti malují, kreslí a tvoří. Seznamují se i s netradičními výtvarnými technikami a materiály. Výtvarné činnosti rozvíjejí dětskou kreativitu, fantazii a vkus.