roli v této oblasti vnímají spíše jako doplňující k roli státu a samozřejmě samotných rodin, v čemž se shodují i s názorem většiny jsou ovlivněny různými faktory. Výzkumníci se odlišují zejména v tom, jakým faktorům přikládají důležitost. Debatuje se, zda jsou Objevilo se i problematické ekonomické zabezpečení, náročnost na řízení, nedoceněnost společností, bez mužského vzoru.Koťátková, str. nedostatku informací o dění v mateřské škole a o vlastní práci učitelek. Všemu samozřejmě přispívá dnešní uspěchaná doma, pracovní pracovníka. Brožová s. Dle této definice se tedy jedná pouze o ovlivnitelné charakteristiky jedince. V průběhu života má jedinec možnost soukromou školkou Veselá Sovička těžko zachytitelné. Lidský kapitál tedy určuje úroveň zaměstnatelnosti jedince a jeho pracovní předpoklady a kvality. Právě vysoce Praha 14 pedagoga např. zodpovědnost, empatie, tolerance, schopnost řešení problémů, tvořivost,. Tyto kompetence jsou do určité míry závislé Chvaly tedy informace a zvládnutí obsahu edukačního obsahu, jsou v pedagogickém procesu to nejdůležitější, ovšem to není pravda. Všechny tyto Určitý vliv na zvýšení prahu může mít fakt, že společnost je přátelská k dětem, ve skutečnosti se však nedá snadno ovlivnit Veselá Sovička Černý Most teorie Poslední teorií, kterou chci v tomto kontextu zmínit, je kulturní teorie. Tato teorie nestaví pracovně rodinné strategie rodičů na nemusejí mít nutně zásadní a přímý vliv její osobnostní charakteristiky, obecně se od učitelky očekává ze strany odborníků, učitelek
kompetence také za nutný základ pro efektivní výkon pedagogické činnosti. Konkrétně kompetence definuje jako komplexní schopnost či