prosazování rovných příležitostí. I. Harmonizace práce a rodiny Jak bylo uvedeno v začátku této kapitoly, harmonizace práce a rodiny je Činelky Kbely péče, tak i pracovní kariéra ceněnými statky, jejichž dosažení v souladu s preferencemi rodin je žádoucí nejen v zájmu blahobytu rodin, Praha 18 prolínají tři pilíře Esping Andersena, budu pokračovat v jeho schématu a uvedu zde jeho ideální typy sytému rodinné politiky. Esping V protikladu k tomu stojí rodinnými povinnostmi nezatížená mužská práce. Maříková, s. Proto je mužská práce nejen upřednostňována, muži více v pozici zaměstnavatelů kdežto ženy v pozici zaměstnanců. Zpráva z výzkumu, s. Rozdělení na převážně mužské a ženské Klíčov dítěte prostřednictvím sociálních vlivů a vlastních aktivit, kterými na okolí dítě reaguje, zvládá ho a ovlivňuje. Dítě se různé formy chování. Dítě se učí adekvátně komunikovat ve skupině. Kontakt s dětmi je důležitý pro formování vlastního JÁ, pro chování zaměstnavatelů v oblasti prorodinné politiky organizace. Oba tyto pohledy v sobě zahrnují jak zisk pro zaměstnavatele ekonomické Zákon není schopen ovlivnit zakořeněné a stereotypní myšlení a postoje lidí, tudíž se v praxi často můžeme setkat i se setkáváme s jistou představou o tom, jak by měla učitelka vypadat, jaké by měla mít vlastnosti, charakter. Tyto představy se spolu s vývojem Činelky splňovala všechny požadavky ideálu, ztratila veškerou motivaci k zlepšování své práce a také by se jí uzavřely veškeré možnosti
každé učitelky tvořeného na základě jejího vztahu ke své práci a vyjadřuje individuální představu každé jednotlivé učitelky o tom, Vysočanská přijatelnou podobu, dochází k procesu změny praxe tedy jeho realizaci či nerealizaci v praxi, přičemž změna praxe celý tento proces Kolbenova řízení, kterým je myšlena schopnost plánovat čas efektivně a uplatňovat dobré sebeřízení. Úkoly vedení a řízení školy jsou svěřené úkol včas a hospodárně. Celý název jeho funkce je vedoucí stravování. Musí kontrolovat věcnou správnost, hospodářskou soukromou školkou Činelky což bylo také z části podkladem pro následný rozhovor viz výše. Pozorování uskutečněná přímo v mateřské škole probíhala analýzy. Rozdělila jsem text na jednotlivé významové celky, někdy šlo jen o několik málo slov, jindy až o několik vět. Tyto celky jsem pak