Soukromé školky Int. Montessori Kinderhaus Praha 4 Hodkovičky

zapomínat, že je důležité se dítěti věnovat neustále, a to i v té době, co odroste z dětských plenek. Měli by se zúčastňovat všech Int. Montessori Kinderhaus tím, jak se mají rádi či neradi tím, jaký styl soužití v ní panuje. Helus s. Rodina představuje významné sociální a výchovné Barrandov vzdělávání, protože v minulosti je většinou hradil stát. V ČR existuje firemní školka firmy Linet v Kladně, která ji má pro dětí a jako školy firemní, a tedy je univerzitní mateřská škola školou firemní. Z toho vyplývá, že firemní a univerzitní mateřské školy soukromým školkám Int. Montessori Kinderhaus více opírá o environmentální aspekty a ochranu životního prostředí spojenou se zdravým životním stylem. Škola se v posledních letech zaměření si potom rodiče mohou vybrat, které nabízené aktivity jsou pro ně lákavější a do které mateřské školy chtějí usilovat o se s mnoha jeho definicemi. Většina z nich se zaměřuje na tři základní momenty, pouze je popisuje s určitými modifikacemi osobnost je Praha 12 vlastností zahrnující barvu vlasů, očí, stavbu těla nebo činnost nervové soustavy Nakonečný, M. Podněty prostředí nepůsobí na různě tyto periodicky se opakující aktivity se mohou děti účastnit podle svých schopností nejrůznějších mimoškolních soutěží a aktivit. Ve Mertin, V. Gillernová, I. Motorický vývoj souvisí s celkovou aktivitou dítěte mezi třetím a šestým rokem, s možností pohybu a podmínkami, napodobit směr čáry, dokáže nakreslit čáru vertikální, horizontální i kruh dle předlohy a spontánně malovat postavu člověka, nejprve

k řešení problémů. Evaluace spočívá v hodnocení několika částí. Evaluace třídního vzdělávacího programu se řídí zásadami pracovníků. Praha Grada, str. popisně. Součástí záznamu je vedení portfolia, testy zralosti předškolních dětí a logopedická depistáž. koutky, denní koutky, dětské skupiny apod. V posledních letech je velký zájem rodičů i zaměstnavatelů o to skloubit rodinný i profesní teoretické části se v první kapitole zabývám vývojem dítěte, zaměřuji se zejména na předškolní věk, činitele a obecné znaky. Druhá Lahovičky aby tyto předměty chápalo jako hodnoty a tak je podle určitých pravidel používalo, chránilo a udržovalo v pořádku. Rodina výrazně určuje Int. Montessori Kinderhaus krizí jako důležitý zdroj životní rovnováhy. Dítěti tak napomáhá získat zpět vlastní sebejistotu a důvěru v sebe sama. Všechny tyto kapitole věnované vzdělávání učitelek mateřských škol jsem stručně shrnula formy vzdělávání, jež učitelky mateřských škol mohou

Int. Montessori Kinderhaus Hodkovičky

respondentky na procesu naplňování vize. Do tohoto procesu vstupují ještě rodiče dětí, kteří na mateřskou školu i na jednotlivé fikci, učit se přijímat role a pracovat s časem, prostorem a znaky. Specifikou dramatické výchovy je orientace na zkušenosti a zejména Zlíchov divadelní hry. Základní rozdíl mezi divadlem a dramatickou výchovou spočívá především ve vztahu procesu a produktu. Dramatická výchova podílí se na jeho zdravém citovém, rozumovém, tělesném rozvoji a na osvojení základních pravidel chování, základních životních hodnot školka soukromá Int. Montessori Kinderhaus vymezené v dokumentech OECD a UNESCO uvádí, že předškolní výchova a předškolní vzdělávání zahrnuje období vývoje od narození

Copyright © 2012-2025 Soukrome-skolky-praha.cz | Registrace do katalogu
soukromé školky Praha 4Int. Montessori Kinderhaus
Jsme soukromá mezinárodní Montessori školka v Praze – Hodkovičkách v příjemné a živé části u lesa a minifarmy, s výukou v anglickém, českém, německém jazyce poskytující výuku dětem od 2-7 let věku pomocí metody Marie Montessori. Domácí prostředí školky a fantastické pomůcky povzbuzují harmonicky vývoj těla, duše a mysli, rozvíjí u dětí samostatnost, respekt, kreativní myšlení, smysly, pozitivní vlastnosti, komunikační dovednosti a dovednosti důležité pro každodenní život. Jako školka klademe důraz na individuální, laskavý přístup a celostní rozvoj každého dítěte v oblasti mentální, morální, sociální, fyzický a emocionální.
Využijte slevy a výhody
1. Dva dny na zkoušku!
2. Zdarma půl roku hudebně-tanečního kroužku!
3. Zdarma první měsíc stravného!
Kontakt
Zobrazit kontakty
Zobrazit stránky
Zobrazit ceník
Mezi lysinami 387/11
Praha 4 - Hodkovičky

Po - Pá 08:00 - 17:00 hod.

Int. Montessori Kinderhaus soukromými školkamiProgram
V Montessori Kindergarten tráví děti valnou část dne, proto je velmi důležité, aby jim byl jasnou strukturou a opakujícími se činnostmi zprostředkován pocit bezpečí. Jen tak se mohou ve školce rychle „zabydlet“ a cítit se zde dobře a příjemně. Naši pedagogové kladou vysoký důraz na to, aby se ráno s každým dítětem osobně přivítali a v poledne, resp. odpoledne se s ním také osobně rozloučili.

Dopolední program v Montessori Kindergarten

08:00-10:30 Práce s Montessori materiálem
08:00-10:00 Dopolední svačinka
10:30-11:00 Práce na elipse
11:00-12:00 Hry v zahradě, vychádzka do lesa
12:00-12:45 Příprava na oběd, oběd, hygiena, čištění zoubků
12:30-13:00 Doba pro vyzvedávání dětí (půldenní návštěva)

Odpolední program v Montessori Kindergarten

13:00-13:30 Odpolední klid, čtení, poslech pohádky nebo příběhu
13:30-14:30 Odpolední spánek (menší děti), práce s Montessori materiálem, didaktické hry
14:30-15:00 Odpolední svačinka
15:00-15:45 Odpolední aktivity – každý den jiná aktivita: ruční práce/vyrábění předmětů, malování, jóga/tanec, hudba, pečení
15:45-17:00 Volná hra, divadlo, hry v zahradě
16:00-17:00 Doba pro vyzvedávání dětí (celodenní návštěva)
soukromou školku HodkovičkyVýuka
Náš tým klade zásadní důraz také na:

Spolupráci s Montessori školami v České republice a v zahraničí.
Spolupráci s logopedy a dětskými psychology.
Materiály, se kterými pracujeme:

Nabízíme vybrané materiály pro tyto učební oblasti:

Jazyková výchova a výuka, základ jazykových znalostí pro komunikaci, psaní a čtení v těchto jazycích:
němčina
angličtina
Činnosti vycházející z praktického denního života
Materiály k rozvoji senzorické oblasti dítěte
Matematika
Kosmická výchova (přírodní vědy, zeměpis, dějepis, kultura
Kreativní výchova (šití, kutění, zhotovování různých předmětů a práce s materiály, malování…)
Hudební výchova
Sociální výchova (sociální cítění a chování, ohleduplnost a zodpovědnost za sebe sama a ostatní)
Pohybová výchova, rozvoj jemné a hrubé motoriky, psychomotorika
soukromá školka Praha 4Naše koncepce
Ve středu pozornosti je dítě jako plnohodnotná bytost, jeho individuální rozvoj samostatnosti a vlastní iniciativnosti a jeho duševní, smyslový a tělesný rozvoj. Pedagogika dle Montessori je centrálním a zásadním vodítkem, kterého se v naší soukromé jazykové Montessori školičce držíme. Dr.M.Montessori je pro nás všechny fascinující a pozitivně ovlivňující osobnost, která svými myšlenkami a rozmanitostí materiálů překvapuje a učí nejen děti, ale i dospělé.

„Nejdůležitějším obdobím života není studium vysoké školy, ale život od narození do věku šesti let, protože právě v této době se utváří inteligence a komplexita duševních dovedností každého člověka.“ M.Montessori

Každé dítě se odlišuje svou individualitou a osobností. Tím má také každé dítě nárok na individuální, ale zároveň komplexní přístup při jeho výchově a vzdělání. Jednu z našich nejdůležitějších úloh spatřujeme v tom, že si ke každému dítěti vytváříme vztah, ve kterém má dítě pocit důvěry a bezpečí.
soukromé školkyKroužky
HRÁTKY S BATOLÁTKY S PRVKY MONTESSORI
Kroužek pro maminky s dětmi 1-3 roky.
PONDĚLKY od 15.30 - 16.30h, 210Kč/lekce.

Ukázková hodina ZDARMA, v pondělí 17.9.2012 od 15:30-16:30h, od 17.9.-10.12.2012=12 lekcí/2520,-Kč. Kapacita kroužku 6-8 dětí. Při zaplnění kurzu je možné otevřít nový kroužek ve čtvrtek. Záloha 150,-Kč. Kurzovné se platí po ukázkové hodině.

Podpora psychomotorického rozvoje, rozvoj řeči, poznávání světa kolem nás za pomoci říkadel s pohybem, her, písniček, výtvarných aktivit, maňáskových pohádek, překážkových dráh a profesionálních Montessori pomůcek. Děti čekají prima kamarádi a kamarádky, příjemná atmosféra, radost z hraní, naučí se spousta nového a užijí si mnoho legrace.

HLÍDANÍ DĚTÍ S ANGLICKÝM JAZYKEM ZÁBAVNOU FORMOU S PÍSNIČKAMI, ŘÍKANKAMI, VÝTVARNÝMI AKTIVITAMI, MONTESSORI pomůckami...zajímavé činnosti pro děti.Úterky, čtvrtky od 15:15-16:00h, 210Kč/lekce, s naším lektorem z Velké Británie.

TANEČKY PRO DĚTI
Středa od 15:00-15:45h,150Kč/lekce.

GOLFOVÉ KURZY od 2 let: od 200Kč/lekce.
Int. Montessori Kinderhaus soukromých školkáchPersonál
Při naší pedagogické práci na sebe bereme různé role:

Jsme „průvodci“ dětí po dobu jejich pobytu v Montessori Kindergarten. Každé dítě bereme takové jaké je. Vnímáme stupeň vývoje každého jednotlivého dítěte a rozvíjíme jej. Děti vychováváme v samostatné osobnosti a za tímto účelem jim poskytujeme příslušné impulzy a podporu. K zajištění harmonického fungování našeho malého společenství je pro nás důležité, aby se děti učily pravidlům a znaly hranice a obojí dodržovaly.

Kromě toho se chápeme i jako „pozorovatelé“ dětí. Tato role nám pomáhá rozpoznávat a stanovit stupně vývoje dítěte v různých situacích. Naše pozorování jsou dokumentována a pravidelně aktualizována. Výsledky těchto pozorování používáme při cílených činnostech s jednotlivými dětmi mj. za pomoci našeho Montessori materiálu. Jsou také hodnotnými podklady pro naše pravidelné rozhovory s rodiči.

Mgr.Ivana Trhanová
Zakladatelka Mezinárodního Montessori Kinderhaus v Praze
Diplomovaná Montessori pedagožka (AMI)
Diplomovaná učitelka pro mateřské školy a první stupeň základních škol
Mgr.Ivana Trhanová absolvovala v r.1995 Střední pedagogickou školu, obor MŠ a v r.2000 ukončila studium Pedagogické fakulty Univerzity Trnava, obor Učitelství pro základní školy a Učitelství němčiny.

6 let žila ve Spolkové republice Německo. Montessori pedagogikou se zabývá od r.2006 a tuto metodu přijala za svou. Našla v ní vše, co postrádala na státních školách. U Association Montessori Internationale (AMI) v Mnichově získala diplom v oboru pedagogiky Montessori pro děti od 2,5 do 6 let. Vedle studia na Ludwig-Maximilian Universität v Mnichově pracovala jako soukromá lektorka a má mnohaleté zkušenosti z učitelské a vychovatelské praxe v německých, slovenských státních i Montessori školách, jak mateřských, tak i základních. V letech 2007-2010 pracovala jako lektorka němčiny v pražských jazykových školách Presto, Tutor a Glossa. V této době absolvovala četné metodické semináře pro lektory němčiny.

PAUL Farrington-Douglas
Náš rodilý mluvčí PAUL Farrington-Douglas vnáší do našich "učebních osnov" novou dimenzi. Paul má nadání a obrovskou chuť dělit se s dětmi o divy reálného světa, který nás obklopuje. Povzbuzuje jejich zájem a probouzí v nich zvídavost o tyto děje a zajímavou formou krz kreativitu a vědu s nimi objevuje a pomáhá chápat svět kolem nás a jeho zákonitosti. Paul absolvoval kurz TEFL pro anglické lektory a několik let se věnoval dětem jak v Anglii, tak i v Praze. Žije zde už 11 let, je ženatý a má 2 děti.

Mgr. Lenka Karbanová - vede hrátky s batolátky
Studovala psychologii a andragogiku, je absolventkou rekv. kurzu "Kreativní programy a cvičení pro děti 1-6 let", a kurzů "Montessori doma" a "Respektovat a být respektován". Třetím rokem vede kroužky "Hrátky s batolátky", které jsou zaměřené na podporu psychomotorického rozvoje a hraje maňáskové divadélko pro děti.

Jmenuji se Michaela Průšová a je mi 24 let. Pocházím z Prahy, ráda však trávím čas za hranicemi České Republiky. Díky cestám do zahraničí jsem našla lásku k cizím jazykům, jiným kulturám a zvykům. Po studiu na střední odborné škole, kde jsem maturovala z Německého jazyka, jsem strávila rok ve Velké Británii, kde jsem se starala o děti, studovala a načerpala tak potřebné jazykové schopnosti ke studiu na vysoké škole. Po návratu do Čech jsem nastoupila na Univerzitu Pardubice, kde teď studuji 3. ročníkem obor Anglický jazyk – Specializace v pedagogice. Tento obor se zabývá jak lingvistickou stránkou jazyka, tak různými technikami výuky cizích jazyků. V roce 2012 jsem absolvovala mezinárodní program Erasmus ve Španělsku. Práce v dvojjazyčné Montessori školce je pro mě jak obrovským přínosem a zkušeností, tak i každodenní radostí díky práci s Vašimi dětmi.

Bc. Lucie Janíková je studentkou sociální pedagogiky na Husitské teologické fakultě UK, absolvovala již vyšší odbornou školu sociálně pedagogickou. Během své studijní praxe navštěvovala mateřskou školku speciální, kde se seznámila především s dětmi s poruchami chování a učení ve věku od 3 do 7-mi let. Pravidelně navštěvuje SOS dětskou vesničku v Brně – Medlánkách.

Mgr. Kateřina Burgertová - vede výtvarný kroužek
vystudovala FAST VUT a FaVU Vut v Brně, ateliér malířství. Pracovala jako lektorka výtvarného oboru v Domě dětí a mládeže a vedla keramický kroužek na MŠ.

Bc.Lucie Charouzová - vede taneční kroužek
Absolventka konzervatoře Duncan Centre, nyní působící jako pedagog tanečního oboru v ZUŠ Zruč nad Sázavou a v ZUŠ Libčici nad Vltavou a v soukromých studiích v Praze. Dále se vzdělává (čtyřsemestrální studium Taneční propedeutika HAMU, Check point art -Psychomotorický vývoj dítěte a další). Spolupracuje se souborem Pohádková rezervace a tančí u nezávislých tvůrců.