přistupuje pozitivně Jsem dostala od Vandy knížku ve slovenštině a tam jsou právě rozpracované ty koutky. Abych měla inspiraci, protože Strašnická teď chci udělat stavební. Patricie se navíc zmiňuje, že sama toto sdílení podnětů ke změně vyhledává za účelem vlastního Želivského sebevzdělání Od Vandy jsem si teď vyptala jarní písničku, co přinesla noty ze svojeho školení. Tyto respondentkami sdílené informace však soukromé školky Strašnická nemají nutně jen inspirační charakter. Míša se zmiňuje i o sdílení přímo za účelem vzdělání svých kolegyň či jejich informování o školka soukromá Strašnické nějaké problematice. Konkrétně se Míša zmiňuje o tom, jak naložila se získanými informacemi, týkajících se legislativních změn upravujících platové podmínky pedagogických pracovníků Tak to jsem jim samozřejmě informovala o tom, protože se jich to skutečně dotklo, takže jim musíte říct, co tam bylo a takhle, tak to jsem jim samozřejmě řekla, s tím, jaký to bude mít dopad na rozpočet. Rita jako jediná se o podněty ke změně dělí také za účelem jejich potvrzení Když jsou to třeba nějaké velké věci, didaktické nebo tak, tak to holkám třeba ukážu. Rita sice tuto snahu o potvrzení otevřeně nepřiznala, přesto z jejích dalších výpovědí je tento úmysl patrný Zeptám se, jestli by se to mohlo hodit. Tato skutečnost může být způsobena její nezkušeností. I respondentky, které jsou příjemkyněmi těchto sdílených podnětů, k nim přistupují kriticky a dále s nimi pracují. Monika se například zmiňuje, že tento sdílený podnět dále sdílí
s jinými kolegyněmi v tomto konkrétním případě tento sdílený podnět získala od Míši a dále ho sdílí s Lunou My jsme se bavily o těch koutkách, jsme to tak jakoby více méně promyslely nad těma koutkama a tak jako furt to omýláme a vymýšlíme, jo, jo. Přemýšlíme.